Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Nu händer det.

Kategori: Allmänt

Hej på er! 2 år har gått sen jag gjorde mitt livs resa. Sista dagen på resan sa vi allihopa att vi måste åka tillbaka igen tillsammans :) !! Det ska vi göra nu på torsdag. TORSDAG!!!! 2 år av längtan efter mina nyfunna vänner i Korea. Längtan efter maten, längtan efter den koreanska kulturen. Det var inget som jag hade i åtanke att Korea skulle bli en så stor del av mitt liv. Korea har alltid varit mitt ursprung men inte den jag är. Men nu har jag hittat min koreanska ådra. :) Så nu ska det bli otroligt kul att åka tillbaka och få göra precis vad man vill. Det ska bli så kul . Planen är DMZ (gränsen till Nordkorea) Lottie World war memorial museum Träffa så många koreanska buddies som möjligt Resa ner till Gwangju och gå i bambuskogen. koreanska palatset tempel Shopping Kareoke middag hos en vän. Oj vilken resa vi kommer få, vilka är det som ska med kan man ju undra? Linn Birgitta Moa (Birgitta´s dotter ) Albin Joel Emma Jens ( Emmas pojkvän) 2 kompisar till Emma. Det har slagit mig vid flera tillfällen vilken lycka detta är att få resa till sitt hemland tillsammans med andra i samma situation. Vi är ett så tajt gäng. Joel ska ju också med och det är jag så glad för. Att han vill följa med och uppleva detta tillsammans med mig och mina vänner är fantastiskt. :) Det kommer nog att bli annorlunda för honom att åka till ett asiatiskt land. Men det kommer vara nyttigt och han kommer få det kanon :) Jag kommer att blogga under vistelsen i korea så om ni vill får ni gärna följa mig här.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Glöm inte Koreanskt spa!

    2014-10-21 | 20:27:58

Kommentera inlägget här: