Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Shopping o toabesök

Kategori: Allmänt

Hej.

Efter en intensiv vecka på resande fot så bestämde vi att idag är en lugn dag.

Jag o Joel vaknade ganska tidigt och ville inte vänta på de andra som sov lite längre , så vi drog iväg på en hel shopping dag..

Ni som känner Joel vet ju att han inte gillar att shoppa men visst idag blev det 4 timmar shopping . Vi gick till ett ställe som heter Myeongdong  där det är massor av butiker! En och annan överraskning kommer vi komma hem med, till våra nära och kära ;-) det får ni se om 2 månader .... Till oss själva Blev det nya väskor och en lite present till Denver! 

Till lunch så åt vi bulgogi med ris och en soppa till 

Där vi även va på toa, och det mina kära vänner är alltid lika intressant, idag va det en toa där man kan få rumpan tvättad om man trycker på fel knapp...

Efter det fortasatte vi att shoppa.  På vägen blev jag erbjuden vit kräm så jag kan dölja att jag är brun!
Det är så mycket liv och rörelse så det hinner aldrig bli tråkigt! Det man får se upp med är alla motorcyklar , bilar som kör på gågatorna..


Vi testade även på "snoppglassen" mycket god va den kan vi meddela.





Det är en majsstrut med glass i !

Ikväll mötte vi även upp Emma och Jens som kom idag. Vi gick o käkade lite middag tillsammans och satt o prata om allt möjligt . 




Tanken har slagit mig många gånger under denna resa! Jag är så lyckligt lottad som hittat så fina vänner ! Vi har så mycket gemensamt!!

Nu ska vi se på film sen sova imorgon blir en lång dag då vi är bjudna av hotellägaren på bulgogiparty!!


Fiskkaka på pinne!



Kram o god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: