Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

6 dagar kvar

Kategori:

Hej gott folk! Nu är det bara 6 dagar kvar till jag åker på mitt livs resa ,. Hmm tankar flyger omkring och mycket ska fixas , många vill träffa en . Jag e ledsen men det är så mycket som ska ordnas innan jag ska åka .. Jag ska försöka hinna träffa så många som möjligt innan..... Idag har jag jobbat :-) så kul det är . Känns som jag hittat något som jag fastnat för .. Friskvård och träffa människor :-) Sen blev det lite mer tidning . Om ni undrar så va det i våras som jag började :-) sjukt kul i alla fall sen får jag va med min systerdotter .. Vi är alldeles för sällan med varandra så jag får passa på .. Snart drar handbollen igång igen och då blir det mindre tid... Jag vill lite för mycket och ibland blir det bara pannkaka ... Nu ska jag kolla på OS ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: