Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Framme

Kategori: Allmänt

Hej , Nu är vi framme , vilken resa vi har gjort .. 8 timmar på planet från h- fors och nu sitter vi äntligen i guest house . Det e grymt vi delar rum alla 3 och det känns bra .. Dock e sängen lika hård som golvet .. Vädret är är strålande sol o 30 grader .. Puh jag åkte i jeans .. Kommer inte behöva dem i alla fall. Nu ska vi gå ut för att äta och köpa vatten .. Sen blir det nog hålla igång hela dagen för att komma in i rätt tid .. Resan hit med bil behöver vi inte nämna mer än att jag e glad att jag lever .. Vi bor mitt i smeten och det e ära till tunnelbanan och till affärer .. Inte bra för plånboken .. Ni får hålla ut med bilder de kommer det lovar jag men jag måste hitta ett bra sätt att ladda upp det på. .. Nej nu ska vi byta om och sen gå ut på stan .. Bloggar mer sen Kram lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: