Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Hej

Kategori: Allmänt

Hej ! 
 
Shit nu är det inte så långt kvar tills vi åker jag,Birgitta, Linn  .. Oj vilken resÀ det kommer bli. Jag har så svårt att få in det i huvudet att man ska till sitt ursprungsland.. KOREA KOREA KOREA .. 
 
 
 
 
Pappa har berättat för mig många gånger om när jag blev hämtad . Han och mamma reste en månförrymt i Asien för pappas jobb. Men sista tio dagarna så va de i Korea. Visst pappa jobbade men den 17maj så hämtade de mig . De fick komma upp på SWS . Jag kan förstå att de var förväntansfulla . 
Senkom jag och jag tror att min mamma aldrig varit så lycklig . Givetvis var ju pameneder med . Han har ju MAria från ett tidigare äktenskap . Men det va lycka . Jag va tyst som en mus är flög hem . (tror dock att jag va tyst under de första månaderna . Sen blev det andra bullar . Jag har nog varit ett hyperaktivt barn .. Som alltid skulle ha min vilja fram. Nja så hemsk var jag nog inte ändå ... Eller vad tror ni .. Jag e ju väldigt tyst och timid nu !?  Eller hur . 
 
Som sag jag åker på måndag jag kommer inte ta med mig min telefon så jag finns på mejl , Facebook , Skype 
Skype: korre17
Mejl lisa_beckeman@ hotmail.com 
 
Jag kommer att publicera bilder så ofta jag kan . Ska även försökà blogga varje dag .... 
 
 
 
Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: