Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Morgon!!

Kategori:

Oj vilken morgon jag har haft .. Det är lite omtumlande ...

Inatt somnade jag kl 4 och sov riktigt dåligt .. Dels för att foten spökar sen är kroppen inställd på svensk tid .. Men upp kom jag i alla fall ..

För 30 min sedan träffade jag min fostermor . Vilken upplevelse.. Hon har tagit hand om mig under 2 månader och det va fantastisk att se att hon mådde bra . Hon har 2 egna barn som
Är idag 40 och 38 . Hon har även 4 barnbarn men va orolig över ett . För att hon va så stor ( tjock) .. Det e deras melodi här . Man får inte vara tjock eller lång det e inte vackert. De är väldigt utseendefixerade . Om mig sa hon att jag va stor och lång ,.. Hon undrade varför jag inte va gift . Samt varför jag inte hade barn .. Jag berättade att jag inte hittat MR right .. På det svarade hon att jag skulle leta vidare .. Hon bjöd in mig på koreansk middag när jag kommer tillbaka .. . Men som sagt det va helt fantastiskt att träffa hemma . Hon har haft 28 fosterbarn men bara träffat 3 med mig . Hon va väldigt glad. Hon sa att hon kommer ihåg mig för att jag va ett väldigt snällt och tyst barn!!! Hörde ni på den va!!! Jag va TYST OCH SNÄLL .. Jaha ja .. Det e inte varje dag man får höra det!

Efter mitt möte fick jag titta i min fil , det va Ganska omtumlande .. Att se alla bilder , läsa texter , det va mycket nytt, samt att hon sa att min historia stämmer men att min mamma inte ville lämna uppgifter om sig själv. ..

Nedan följer lite bilder :: mer blogg kommer måste nog smälta detta lite ..


Kommentarer

  • Pia säger:

    Vilken fantastisk upplevelse, jag är glad för din skull Lisa :)

    2012-08-16 | 14:16:33
  • Emelie säger:

    Lisa, vet du jag ryser när jag läser! Vilken otrolig upplevelse. Helt fantastiskt! Kram

    Svar: Tack Emelie :-) så sjukt att vara här .. Det e en vecka i morgon...
    korearesa.blogg.se

    2012-08-18 | 11:27:27

Kommentera inlägget här: