Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Ny dag!

Kategori:

Tjo

Nu är klockan halv 1 och vi sitter fortfarande på rummet. Idag ska vi byta hotell , vi tänkte att vi skulle ut och se oss omkring där vi bor . Men vi va så trötta så vi sov lite längre. Nu tvätten vi lite kläder och packar och bloggar .man får ta vara på den tiden som man får. Precis nu så började det regna dådet gör inget att man sitter inne .

På frukosten idag så pratade vi om att veckan som kommer så är schemat mer fullt än denna. Från kl. 9:30 till 21:00 så det e bara att go with the flow. Tack och lov för bloggen !! Jag har sagt det förut nu säger jag det igen , många nya intryck så lite tid ..

Min Buddy har varit då snäll mot oss och fixat massor. Hon läser spanska och gillar att dricka .. Eller som hon själv säger älskar :-)

Nu ska vi börja packa ihop för att åka vidare :-) sen blir det utgång med middag och kareoke .. Hmmmm sjunga på koreanska .. Inte min grej men det blir nog lite soju ..

Här kommer en länk kolla på den. Det e nya dansen som vi måste köra på midsommar. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0&feature=youtube_gdata_player

Kram

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej Lisa-Flisa :-),

    Hoppas du har det super bra på din stora resa, vi följer dig med stort intresse från ett regnigt Sverige. Tyra tittar fascinerat på alla bilder på dig som bebis :-).

    Ha det gott så får vi facetimea när du kommer hem, eller du kanske fastnar hos prinsen? :-)

    Kramar få "kusinerna" i Karlstad Tyra, Daniel o Anna

    Svar: Hej vad kul att ni läser :-) vi kan facetimea här oxå :-)
    korearesa.blogg.se

    2012-08-19 | 10:04:41

Kommentera inlägget här: