Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Nytt intresse.

Kategori: Allmänt

Hej på er!!
 
Vad kul att det är så många som läser min blogg :) Snart åker jag !! Idag var jag och växlade pengar. vet ni hur mycket jag fick för 3000 :- `?? JAg fick 460 000 :- så nu e jag rik.. i alla fall i korea. 1000 won är 6.5 kr  eller en dollar. Det sägs i alla fall att det är billigt i Korea. Vänner till mig bodde i Korea och de har berättat massor. Dels så ska jag åka till gränsen till Nordkorea för att se hur det ser ut. Det är ju uppdelat så att man dragit gränsen 2 km åt varje håll. Det ska bli sjukt kul att se i alla fall .  Sen sa de att det är en upplevelse att besöka ett bad. Det verkar vara som ett Turkist bad men man e NAKEN .. Det är inte riktigt min grej att vara naken för andra ... så det är en funderare. 
Tredje saken som jag ska göra är att åka till Seoul Tower. Sen står väl shopping på listan också. Men jag har insett att jag är ganska stor för att vara korean .. i alla fall lite kraftigare. Men men.. en Koreanskfotbollströja ska med hem och prydnader. 
 
Mums Mat ska intas också älskar att testa nya saker 
 
 
 
 
 
 
Jag vet inte riktigt om jag sa detta men jag ska få träffa min fostermor  som jag bodde hos innan min mamma och pappa kom och hämtade mig . Vi har ett möte inbokat Torsdagen den 16 aug kl 10 hos SWS.. Det ska blir spännande. Men vad ska man ta med för present? Min "buddy" föreslog bilder. Vad tycker ni? Jag tror på lite bilder och lite svenska saker. TIPS mottages snarast °!!!
 
 
Som jag skrev igår så skulle jag rida idag och det gick kanon.. Jag har hittat en ny hobby.. Jag tror att jag ska rida lite oftare satsa lite mer .. man tränar ju benen och magen.. :) det blir ridning imorgon också ... :) det ska bli så kul.. Sophia och jag har väldigt kul :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Beatrice Bäckstrand säger:

    Men vad läckert och gott maten såg ut på de första bilderna!

    Svar: Tack :)
    korearesa.blogg.se

    2012-08-06 | 22:54:03
    Bloggadress: http://beabus87.blogg.se

Kommentera inlägget här: