Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Utflykter

Kategori:

Hej igen .. Mycket bloggande blev det idag. Som sagt vi har varit ute och sett oss omkring lite idag. Vi bor i Gangnam . Där det jobbar otroligt många storföretag.. Imorgon ska vi träffa några buddys och åka iväg till COEX för shopping .. De e så snälla som hjälper oss .. Vi har lyckats beställs mat och köpa tunnelbanekort själva .. Vi e något trött nu vi räknar minuter tills vi får sova ..

Vår lunch gick på 5500 son vilketmotsvarar ca 35 :- ja man ska ju inte klaga på det .. Middagen kostade typ lika ..man blir lite dumsnut när man går här ..

Veckans olikaaktiviteter :

Ons : shopping och kanske en intervju med några journalister som vi sprang på , på flygplatsen.

Tors: träffa min fostermorsen blir det nog seoul tower och kanske ett bad

Fredag: då ska vi nog till gränsen :-) se till så att inte krig bryter ut när vi kommer .. Hmmmm

Lördag :: BASEBOLL match kostade 10000 won vilket är ca 65. :-

Söndag börjar vi programmet ...

Svit va kul vi kommer ha .. Jag , Birgitta och Linn är väldigt tajta nu och vi kommer bra överrens ..

Nu blir det snart sängen 55 min kvar

Vädret ska vi inte tala om ca 35 grader o vindstilla .. Det e inte skönt ...

Ta hand om er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: