Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Vilken dag!!

Kategori:

Hej !!

Jag vet verkligen inte vart jag ska börja !! Vilken dag..

Vi började med sovmorgon :-) så nice ! Kl 2 blev vi upphämtade av en buss för att checka in på vårt hotell . Vi bor på ett riktigt lyxhotell !! Kl 6 va det en öppnings ceremoni av vårt program .. Presidenten av SWS höll ett tal . Där berättad han att han va glad över att vi var vi här , han hoppades att vi skulle få en härlig vecka med massor av nya vänner !
Sen fick vi presentera oss en och en. Och/eller presenterade de våra utflyktsmål :-) vi ska till andning. Berättar mer sen om den resan . Nu är det två dagar med massor av saker . Imorgon ska vi till barnhemmet, kolla på en typ av kampsport, vi ska se en musikal, vi ska äta middag .. Ja massor ..
Jag är så glad och känner mig så privilegierad över att vara här..

Haha vet ni vad jag har gjort?!?!?!?!?!? Svit jag har varit på koreansk kareoke .. Det är ett rum som man hyr och sen är man ett sällskap som sjunger tillsammans och äter och DRICKER !!! Vi beställde in 6 eller 7 Tre liters öl bägare , 6 sujo (typ vodka ) och massor med mat .. Då hade vi ätit buffé innan .. Men men . Lite alkohol och mat så börjar Lisa att släppa loss . Nu ligger jag på hotellet och är trött .. Vi ska upp imorgon kl 7 så det e bara att sova .. Bilder kommer i ett annat inlägg .. Alla Buddys är så snälla .. Min Buddy har skrutit om mig . Att jag e så snäll så alla buddys pratar med mig hela tiden ..

Nu vet jag inte hur mycket jag kommer blogga .. Men jag bloggar så mycket jag kan ..

Kram på Er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: