Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Vilken dag.

Kategori: Allmänt

Hej,
 
Nu har jag satt mig i soffan efter 11 timmar på jobbet :) Nice med lite mjukstart :) hehe..
 
Jag har jobbat 2 dagar nu på mitt nya jobb och det känns så bra :) jag har hittat rätt. Träning, motivation , motion, det är något som jag är bra på i alla fall. Det känns bra att dela med sig av de kunskaper som man har. :)
Imorgon och på lördag är jag ledig.. :) Jippi sen jobbar jag sön-tors. Så det e inte ligga på latsidan inte. 
Om ni inte vet vart jag jobbar så är det ITRIM Farsta. Kom ner o prata med oss.
 
Imorgon ska jag iväg o rida med min systerdotter. Det blir lite fika med sig och sen en liten tur på 5 timmar :) hihi Hittat en ny kul sport :) musklerna växer i alla fall i benen.. :) Den som tror att ridning är lätt har fel. 
 
På lördag blir jag hundvakt åt Buzter min favorit kille :) vi ska bara gosa i soffan och kolla på en bra film och ta en promenad eller två eller 3 eller 4 ... 
 
Söndag är det jobb. sen är det bara 7 dagar kvar till KOREA ..
 
Mycket blandade känslor kan man ju säga att det är .. Tur att jag har min familj här hemma som orkar stötta mig. Det är tuffare än vad man tror. SOm ni vet är jag ju en känslomänniska och jag är ganska stark av mig men vissa saker är bara för tuffa ...
 
 
Nu ska jag DÖ i soffan i väntan på Handbollen...
'
 
FORZA SVERIGE
 
 
// Lisa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: