Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Summering

Kategori:

Summering

Hemma hemma hemma.. Oj vad konstigt det känns att vara hemma i ensamheten .. Nu e jag ju van att dela rum med mina vänner . Hmmmm kommer ta ett tag att smälta allt och anpassa sig i rutinerna igen.

Resan hem har gått bra men den va lång 9 timmar från Korea till Helsingfors sen vänta i 3 timmar på näst flyg till Arlanda , som bara tog 45 min. Men har man rest sen kl 7 koreansk tid vilket e 12 på natten svensk tid då e man ganska slut i huvudet..

Nu sitter ja hemma och har börjat tvätta och packa upp. Mycket kläder blev det samt mycket souvenirer . Lite småsaker har jag köpt till mina syskonbarn . Min stock som jag har gjort fick också plats tror den blir bra i hallen .

Som ni kanske förstått på mina tidigare inlägg så e jag nöjd med resan . Allt har känts bra och jag är glad att jag väntat tills nu för att åka . Jag har fått ut maximalt av alla dagar . Jag och Linn satt och pratade om det på flyget att vi har tagit det lite lugnt 2 dagar av 14 .. Men så ska det va . Vi har siktat 5 timmar sömn . Så jag lär ju sova en del under en vecka . Men det e inte alltid man åker till Korea.
Lite av vad vi gjort:

DMZ
Seoul tower
Shopping x5
SWS barnhem
AMSA
Nanta
free trip Andong
Kareoke
Barer


Ja mycket skratt , mycket gråt, mycket känslor!


To all of My new friends in KOrea and USA . We had à great time together . I. Will always be greatful for the memories that we created together . Let us Keep in touch for ever and if you come visit Sweden you Can always live with with me.
All of you are so amazing ! Korea and welcome home 2012 .. I will never forget all of you ...

Till mina trogna läsare, vänner , familj, tack för det stöd som jag har haft under min återresa till mitt hemland. Jag var så nervös innan jag åkte . Jag trodde inte att jag skulle

Iväg åkte en osäker och "blyg" Lisa. Hem kommer en självsäker och mogen Lisa.
Denna resa har förändrat mitt liv till något bättre. Jag har bestämt mig för att åka tillbaka nästa år för att träffa vänner , se mer av den fantastiska stad som Seoul är . Vi hann inte allt som vi ville .
Är det någon som vill följa med ???

Puss och kram till Er !!!!!!!!

Kommentarer

  • elin säger:

    Jag följer med.. helt klart.. kram

    2012-08-26 | 22:33:34

Kommentera inlägget här: