Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Från en flygplats till en annan till en tredje

Kategori: Allmänt

Hej igen
 
då va vi iväg , första planet har startat och landat :) så ni sitter vi och väntar på våra resekompisae som landar från olika delar av Sverige.. 
 
Innan vi gick på planet så ringde LInn från Gbg också berättade något kul!!!!
Hennes biologiska mamma har äntligen tackat jag till att träffa Linn!!! Wow !  
så nu längtar jag efter att hon kommer så hon får berätta mer..
 
om 2 timmar ska vi gå på planet mot Korea! Flyget tar ca 8:30 ! så vi landar kl 1 på natten svensktid och det motsvarar i koreansktid kl 8:20 på morgonen!! Jippi! Blir en härlig Dag på stan i morgon
 
Joel är som en speedad kanin, har Alsing upplevt honom så här! Men det e ju kul!! 
 
 
Bilder kommer när jag e framme
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: