Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Idag

Kategori: Allmänt

Hej,

Idag är det sista dagen på mitt jobb. snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv. ska bli så kul. igår va det avtackning på jobbet vilket resulterade i en Kapten Morgan. På q-park fick jag en sparkcykel som jag förövrigt inte har använt. Men igår när jag gick till RÅlis så såg det sjukt kul ut att åka i rampen o i gropen. kanske ska bli mitt nya kall. Tillsammans med en flaska Kapten så blir det nog succé. Eller vad tror ni?


Idag åker jag på min första resa sticker efter lunch. då blir det sommarSverige och förhoppningsvis mycket bad. Sverige e så vackert på sommaren ( hatar dock myggor) Att sitta på bryggan längst Vättern vid solnedgången är så underbart. jag lägger upp bilder på bloggen då jag kommer hem. För Appen på telefonen fungerar inte.... ahhhhh......

Igår blev det även en mycket trevlig kväll tillsammans med Pia o Kjelle, Vi satt som vanligt och pratade idrott :) hör o häpna. men även om Korea. De bodde där under 6 månader och hade många bra tips på vad man ska göra. När jag åkte hem så satt jag på bussen o bläddrade i böckerna som jag fick låna. Just nu önskar jag att jag hade mer tid att vara i Korea . Det verkar vara ett väldigt härligt land. Enligt Pia o Kjelle så va det många saker som måste uppleva när man är där. En sak som jag själv verkligen vill göra är att åka till gränsen.

JA nu ska jag jobba lite till det e sista dagen och jag åker nog hem efter lunch idag.


Ha det bäst.

// Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: