Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

London!

Kategori:

Hej Nu ligger jag i sängen och funderar på hur man ska beskriva OS? Det va sjukt nice i alla fall ... Känslan att gå i olympic park ... Att få se alla arenor och möta glad människor ... Kan det bli bättre?! Fre: vi landade vid kl ca 2 och tog oss då till hotellet och checkade in.. Efter det va vi ute på stan en stund för lite shopping ... Sen va det leta reda på en pub med tv för att se invigningen ... ... Vad tyckte ni om invigningen??! Jag tycker att den va fantastisk ... Lördag ; startade dagen men shopping på 4 timmar .. Vi hade biljetter till sista passet som startade halv 8 .. Damer : första va så där .men Norge mot Frankrike va sjukt nice ... Lite kläder rikare och glad över handbollen åkte vi tillbaka för att sova .... Sön: bi åkte till tower bridge för att se os ringarna :-) set blev en kaffe på starbucks för att det kom en riktig regnskur .. Efter drog vi till olympic för st se Sverige ... Hur kul som Helst handboll är bäst live ... Vi satt precis bakom sekretariatet .. Rad 7 i mitten .. Va grymt .. Sverige spelade bra o vann :-) sen stod Spanien mot Serbien och vi va sjukt urladdade efter sverigematchen... Men vem e inte glad ... Vi sprang på Magnus wislander . Magnus gran , Jakob hård . Chris härenstam .. Också :-) Mån: SHOPPING . Det blev. 2 tröjor , 2 skjortor , en kofta , en bok, present till min Buddy :-) och os tröja o nyckelring ... Vad kan toppa detta i idrottsammanhang ??! Det e nog svårt men jag hoppas på en resa till USA i vinter för hockey ... Så nu gäller det att spara pengar ... Imorgon börjar jag ett nytt kapitel av mitt liv .. Säljare på ITRIM .. Jag e nervös men så glad för jag tror verkligen att detta är mitt drömjobb.. Jag hoppas att jag kan leva upp till alla förväntningar ... Bilder :

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3802596/images/2012/pic_50184584e087c352a000003b.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3802596/images/2012/pic_50184584e087c352a000003b.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: