Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Tankar

Kategori: Allmänt

Hej,

Resan närmar sig med stomsteg, och tankarna flyger runt i huvudet på mig.
Tror ni att de hittar min mamma?
Vill hon träffa mig?
Hur bor hon?
Har jag syskon?
Vill hon ha kontakt?

Det känns så skönt att vet att jag inte är ensam om dessa frågor utan att jag åker tillsammans med människor som sitter i samma situation. Som har samma frågor.

Sen kan man ju alltid gå djupare in på dessa frågor eller lägga till.
Vad tror ni ?

Ni som känner mig bäst vet att jag anser mig ha min familj här. Jag har lite familjer här och där. Men min Pappa , Marita och Philip , Maria , Sophia . Ni är alla min närmaste familj och jag ÄLSKAR er,

Men dessa frågor som jag har är en puzzelbit som verkligen saknas. Ni vet vem er mamma, pappa är, hur de ser ut, hur det mår.
Jag skulle så gärna vilja träffa min mamma för att få ett ansikte och se vilka likheter man har.

// Lisa
 
VÄRLDENS BÄSTA PLATS :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: