Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

Adoption

Kategori: Allmänt

Hej på er,
 
För ett par veckor sedan var jag och träffade en av oss 7 som ska åka till Korea i Aug. Birgitta heter hon , och vi två tillsammans med Linn ska mötas upp på Helsingforsflygplats och samåka till Korea. Vi har till och med bokat platser bredvid varanndra så att vi kan sitta och prata hela vägen. :) Kanske sova lite också... vi får se.
 
I alla fall , det kändes väldigt bra att träffa Birgitta då vi har väldigt mycket gemensamt , fast att vi inte har setts. VI är som sagt båda två adopterade , och har liksom det med oss i "bagaget" redan. Det var riktigt skönt att prata med någon som sitter i samma situation. Jag kan ju säga att man har tankar och funderingar som man inte alltid kan dela med sina vänner idag. Det kan jag göra med Birgitta , vi dela samma frågor och funderingar , plus att vi båda gillar att prata. Vad tror ni kan det vara Koreanskt?
 
Denna resa som jag ska göra är INTE ett program som ska visas på Tv eller så utan det är en organiserad resa som 'SWS anordnar för att vi som inte varit i korea ska få se och uppleva så mycket som möjligt på 7 dagar.
 
Bilder kommer att läggas upp så fort som jag bara kan.
 
Trevlig midsommar !
 
// Lisa 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Det är svåra frågor det vi funderar över och svaren är nog inte alltid självklara. Därför är det såklart skönt att ha ngn att ventilera med som faktiskt vet hur det känns. Kram p ådig!

    2012-06-25 | 08:54:34
    Bloggadress: http://pieceofmyseoul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: