Korearesa

Mitt liv, min framtid . Tankar o känslor

MIDSOMMAR

Kategori: Allmänt

Hej,
 
Efter en super skön helg på Väddö tillsammans med släkt, vänner och roliga grannar, har jag  firat midsommar.
Det blev den traditionella firandet med sill,nubbe och lite öl, med dans kring stången , lotter, glada tillrop och dans på kväll. Oj vilket firande det blev. och kanon väder.
 
Nu sitter jag och läser lite om Korea, det är inte så lång tid kvar till avfärd och jag inser att jag behöver läsa på för att vet vad man ska se och uppleva. 
Jag får passa på att läsa lite nu för snart sätter semestern igång och då finns inte tiden.
 
6-10 juli åker jag till Elin´s land 
13-21 juli Mallorca med mina syskonbarn med familj,
27-30 juli åker jag till OS .
 
1-12 aug börjar jag på mitt nya jobb 
13-26 aug är jag i korea. 
 
Jag ska from nu slut säga att jag inte har något att göra utan vara glad för det jag har. 
 
Imorgon börjar bantningen inför mallorca. Denna gång tror jag att det kommer att fungera. när jag kommer hem i Sep så går jag med ITRIM för att gå ner till den vikten jag vill ligga på. :) 
 
 
Vi ses snart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: